Totalt antall sidevisninger

fredag 19. februar 2010

Mer snø

Startet dagen i dag med å kjøpe snøskuffe. Mannen i huset har snakket om at han skal kjøpe det i ca 2 mnd, men han er jo ikke akkurat så veldig kjapp så her måtte ho mor ordne opp selv. Brukte 1,5t på å måke begge gårdsplassene... Måkte også veien utenfor gårdsplassen vår og 5 min. etter jeg var ferdig kom selvfølgelig brøytebilen... Godt jeg kjenner en som er glad i denne snøen, Julius. Han skal ha OL-dag i barnehagen i dag og reiste avgårde med skia sine. Jeg spurte han om hvem OL-deltaker han ville være i dag, da svarte han: -Jeg vil være den som er best!!! Stakkars gutt, han er sterkt preget av hjemmemiljøet.
Onsdag var jeg sensor i spansk muntlig. Det var deilig å komme seg ut og få brukt de små grå. Veldig deilig å være hjemme i permisjon, men trenger litt andre impulser også.
Denne helgen har vi store planer om å male litt i utleieleiligheten.

God helg alle sammen <3

1 kommentar:

  1. Hei Marita!
    Så fin familie du har :-) Det er veldig gøy å blogge, selvom jeg trodde jeg skulle ha mye mer tid til det! :-) Tiden bare flyr av gårde!
    Det var hyggelig å snakke med deg her om dagen! Og barnehagen til Julius blir nok et av barnehagevalgene til Milla! :-)
    Klem fra Malin

    SvarSlett