Totalt antall sidevisninger

torsdag 11. februar 2010

Trening= fram med hjertestarteren

I går hadde vi besøk av Karine og Eira. Vi tok oss en tur på Nordby kjøpesenter sammen med Marta som var ferdig tidlig på skolen. Kjøpte en Star Wars genser til Julius som selvfølgelig ble veldig populær. Synes egentlig ikke det er så lenge siden han ville ha Elias og Ole Brumm på klærene sine og Star Wars er vel ikke helt mors smak, men jeg må vel innse at den lille gutten min er blitt stor, så jeg får følge med i tiden.

Kjøpte meg også en bukse og fleece-genser fra Kari Traa. Sitter som pølseskinn, men vekta krymper pittelitt for hver dag, så øyner et håp om at det skal passe om en stund. Har vært flink og vært på håndballtrening to ganger denne uken. Er så ufattelig sliten hver trening, håper jeg slipper å lete etter hjertestarteren om et par måneders tid.
Det rareste med å trene er at det finnes ikke ett sted på kroppen som ikke "disser" når jeg løper... Herregud, når kjennes det normalt igjen???



I natt har Tante Marta sovet hos oss og det er vi veldig glade for. Hun sover her noen netter da hun har skole i Halden, så hun slipper å kjøre helt til Mysen. I går kveld hadde hun hjemmelaget pizza til oss da vi kom hjem fra trening.
Her er den populære tanta med sine to tantebarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar