Totalt antall sidevisninger

fredag 5. februar 2010

Såpeserietid

I går formiddag slappet jeg av og fikk endelig se såpeseriene mine. Har fulgt med på " I gode og onde dager" siden jeg var 12 år og føler at jeg fortsatt er inn i serien, selv om det går en stund mellom hver gang. Lurer på hvor mange episoder det tar før Sean D får vite at han er faren til Claire, datteren til Belle. Kan tenke meg at Victor Kiriakis slipper bomben om et par måneder. Fantastisk serie (!?), hva skal jeg gjøre når begynner å jobbe igjen? Kan nok hende jeg fortsatt kan holde meg oppdatert med å se i høstferien, julen, vinterferie, påske, pinse...osv..


På ettermiddagen fikk jeg besøk av min kusine Ulrikke. Hun går i 9. klasse og trengte litt hjep til spansk. Da var jeg selvsagt ikke vond å be:-)

I dag våknet Julius kl. 07.00 og sto opp for å se litt tv før han skulle i barnehagen. Jeg sa: -kommer snart, men ho mor sovnet igjen, Julius vekket meg selvfølgelig ikke for han satt musestille i stua ettersom han øynet muligheten til å se tv, lenge... Jeg våknet 09.00 og fikk fart på meg med frokost og påkledning av unger.
Har også vært på koselig barseltreff hos Marte og Lone idag:-)
Ellers har kvelden gått med til " Det store korslaget" og vanlig fredagskos, taco.

Her kommer et bilde av nyoppusset gutterom.
Tok 6 dager, men ble veldig bra:-) Nå er det bare 250 kvadrat igjen å male...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar