Totalt antall sidevisninger

mandag 15. februar 2010

Ammetåke



Er det mulig??? Denne morgenen stresset jeg med å få ferdig mann og barn for at jeg hadde time hos legen 09.15. Etter mye mas snublet jeg inn på på legekontoret et par minutter før det var min tid, men det viste seg at jeg hadde tatt feil dag... snakk om ammetåke. Da var det bare å reise hjem igjen og glede seg til torsdag morgen som blir helt lik denne, men unntak av at da har jeg faktisk time hos legen.
Fredag var jeg på "hønsefest" med jobben. Det var som alltid en suksess. Lørdagen ble tilbrakt i Sarpsborghallen der vi så Sil banke Fjellhammer.

Søndag (morsdag, fastelaven og valentinesdag) prøvde jeg å sove litt lenge i håp om at det kom noen blomster eller frokost på senga, men det måtte jeg vist vente lenge på...venter faktisk fortsatt... Ikke så mye som en liten kvist var å oppdrive. Prøvde å være litt sur og furten i hele går, så jeg håper Sig husker det til neste år:-)


Her er den skyldige mannen og barna.


Julius og jeg satt igang med baking av fastelavensboller, eller vulkanboller som han kaller dem. Han baker selvfølgelig i underbuksa. Hadde det vært opp til ham, hadde han gått i underbuksa hele tiden, et syndrom han har arvet av faren sin.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar