Totalt antall sidevisninger

mandag 1. februar 2010

Bloggstart




Da har jeg endelig opprettet blogg. Var jo alt for liten plass på hjemmesiden og ettersom jeg har permisjon har jeg jo god tid til å blogge ivei. Fant også ut at jeg må bli flikere til å skrive oftere ettersom min venninne Kari, starter hver morgen med å sjekke min hjemmeside... Lover å skrive oftere, Kari:-)

Må bare sette inn noen vakre bilder av de vakre barna mine


Dagene går med til maling av gutterommet. Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid å male et rom med panel i tak og vegger, men der tok jeg feil... Har grunnet en gang, deretter fuge igjen alle sprekker og hull og male to støk oppå det igjen. Er glad jeg har "Olda" til hjelp. Hun farer avgårde med malerkosten og man skulle ikke tro at dama var en dag over 50.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar