Totalt antall sidevisninger

torsdag 25. februar 2010

Blåtorsdag...

Etter en liten spyrunde i går kveld startet dagen ganske oppløftende, det skulle ikke vare så lenge. Julius kom hjem fra barnehagen i går med et vondt bein, men sa at det gikk bra og jeg hørte ikke noe mer til det, selv om han haltet litt. Til morgen i dag klarte han nesten ikke å trå på beinet, men ville absolutt i barnehagen. Jeg tenkte ja, ja det går seg nok til utover dagen, det gjorde det ikke og jeg måtte hente han igjen. Måtte bære han ettersom han ikke klarte å tråkke på det. Ikke lett å bære rundt på 26kg!!! Ettersom vi reiser til Rognan i barnedåp i morgen reiste vi på legevakta for å sjekke. Kari var veldig snill og passet Lerke mens vi var der.Ingen brudd, men har fått en vridning i kne og er ganske hoven. Tar nok noen dager før han er klar med skiene i akebakken igjen:-)Har vært en stressende dag og ikke nok med det så klarte jeg å legge armen på strykejernet da jeg strøk klærne vi skulle ha med!! Gleder meg til flyreise i morgen med to barn, en puppegal baby og en 26 kg stor gutt som må bæres. Et lite sukk fra en sliten husmor:-)
Dagen fikk en stor oppløfting da Norge vant OL-GULL og Sverige fikk ingenting(ha, ha)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar