Totalt antall sidevisninger

tirsdag 2. februar 2010

Male, male og male

Allerede kl. 09.00 i dag sto " Olda" på døren, slik at jeg slapp å ha med Lerke når jeg kjørte Julius i barnehagen. Lerke var "snill pike" og sov seg gjennom mesteparten av formiddagen, slik at vi kunne male i vei uten stopp. Rommet blir veldig fint og jeg synes nesten det er et overgrep på rommet å henge opp tøffe guttegardiner når jeg ser for meg hvite trågardiner, eller noen tynne hvite... Men , men, hva gjør man ikke for barna.

Her er Malermester`n i full sving


Gleder meg til å få hjem mannen i huset i kveld, husker nesten ikke hvordan han ser ut. Han har bare vært hjemme på natterstid de siste dagene. Håper han har dårlig samvittighet og kjøper med seg noe godt hjem til Frustrerte fruer i dag:-)

Et av de få øyeblikkene jeg har sett han i det siste...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar