Totalt antall sidevisninger

søndag 4. juli 2010

Dager som raser i rekordfart

Sommeren er her for fullt, dagene flyr og bikinisesongen kom som julekvelden på kjerringa nok en gang. Tilbringer mye tid i taket, der jeg maler for fulle koster og prøver å overbevise meg selv om at det er lenge til permisjonen min er over...
Gleder meg til 14 dager på Kreta med familien. Det blir vel slik som feriene pleier og være for familien Veimungen, ( vårt etternavn ifølge min 5-åring) soling, bading, spising, kortspill og trening. Sig tror alltid ferie betyr "treningsleir" og vi sliter oss gjennom morgenøkter mens barna, som tror at dette er en del av ferien, venter tålmodige.

I går var jeg på utdrikningslag til min barndomsvenninne, Cristine, som skal gifte seg i august<3 Vi startet med pole-dansing, det vil si å danse med en "strippestang". Det var faktisk veldig gøy og jeg våknet opp med store blåmerker mellom låra..! God trening var det ihvertfall og den kommede bruden var et naturtalent. Resten av dagen var veldig hyggelig og jeg tror hun hadde en fin dag. Dette var første gangen Lerke ikke fikk pupp på dagen og ifølge pappa`n gikk det helt fint. Godt å vite før jobben starter opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar