Totalt antall sidevisninger

mandag 29. mars 2010

Barnedåp=bryllup

I går var vi bedt i barnedåp til Erika, hun er dattera til min kusine Annika, som for tiden bor i Tromsø. Jeg og Lerke reiste i barnedåp alene ettersom de to andre var på treningsleir og på hytta. Vi tok en rask tur i kirken og listet oss stille ut etter dåpen. Kirken er ikke akkurat mitt favorittsted på jord... Jeg blir rett og slett litt lattermild når jeg er der fordi jeg synes det er helt sprøtt at folk kan tro på slike eventyr som står i bibelen. Vel, nok om det. Vi hygget oss i selskap hjemme hos min tante og onkel i Skjeberg, spiste, spiste,spiste og koste oss. Rett før vi skulle spise kaker sier min onkel at vi må finne plassene våre og sette oss ned. Vi sitter forventningsfulle og tror at : enten så skal min kusine synge, eller så er det quiz. Plutselig dukker det opp en dame i svart "dommer-kappe" og vi blir alle lange i maska når vi forstår at hun skal utføre en vielse. Annika og Emil skulle nemlig gifte seg!!! Og det midt i stua:-) Etter fine ord og utveksling av ringer er de gift og vi kan tørke tårene. Snakk om å bli tatt på senga, ingen viste noe som helst unntatt foreldrene deres og søstrene ( brødrene var ikke innlemmet i planen og var litt snurtne, ha, ha). Selskapet byttet fort tema og dåpsservietter ble byttet ut med bryllupskake og bryllupsservietter. En flott og minnerik måte å gjøre det på. Gratulerer så mye Annika og Emil:-) Her er bilde av de to nygifte turtelduene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar