Totalt antall sidevisninger

mandag 15. mars 2010

Superkone

Herregud, for en komplett kone jeg er!!! Har vasket huset, bakt pizza-snurrer og vasket klær. Mannen min må være en av de heldigste menn på jord som har fått meg på kroken. Tenk for et scoop han har gjort... Regner med at belønningene seiler inn snart i form av blomster og sjokolade (hint, hint) .



I dag har Lerke snudd seg rundt begge veier (fra mage til rygg og rygg til mage), det går altfor fort. Spebarnstiden varer jo ikke lenger enn 3-4 uker, ihvertfall ikke når man lager sånne kjempebabyer som vi gjør. Hun er 4mnd til lørdag og jeg synes det er litt vemodig ettersom dette er siste babyen vi skal ha. Det er nesten litt trist at hun vokser så fort og klarer nye ting. Med Julius gledet jeg meg til han skulle klare forskjellige ting og bli større, nå vil jeg bare at tiden skal stå stille. Ikke misforstå meg, det er flott at hun utvikler seg som hun skal, men det går bare så altfor fort for den permisjonsglade mora.

Nå har jeg vært på trening i Sarpsborg, veldig gøy, men ufattelig slitsomt. Har landa på sofa`n nå:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar