Totalt antall sidevisninger

mandag 22. mars 2010

Stolt 5-åring



Tenk at den lille gutten min snart er 5år. Hvor har tiden blitt av???? Om lørdagen feiret han barnebursdag på Rødsberg. Her sitter han og venter på gjestene sine. Det var et livlig og flott bursdagsselskap med 8 gutter. Vi spiste på skolekjøkkenet og lekte i gymsalen. Gjestene var gjennomsvette og speeda på sukker når vi sendte de hjem, akkurat slik en guttebursdag skal være.






Her leker de "ikke tråkke på gulvet sisten".



Og her blåser han ut 5 lys.

Søndag spilte jeg min første håndballkamp etter fødsel. Utrolig gøy, men også utrolig slitsomt, noe som har gitt resultater i en støl og stiv kropp i dag.

1 kommentar:

  1. Jeg nekter å tro at juliusen blir 5, for det innebærer at jeg blir 30... uff og uff :) and by the way; svært imponert over innsatsen på banen!!

    SvarSlett