Totalt antall sidevisninger

tirsdag 31. mai 2011

Besøk på skolen

 Hver morgen har jeg fått spørsmålet: " Hvor mange dager er det til jeg skal besøke skolen nå, mamma?" Etter en laaang nedtelling var dagen endelig her. Og for en dag for Julius Umulius.
På skolen ble de ropt opp en og en, de stilte seg opp sammen med klassen sin og fikk hilse på lærer`n sin. Julius var superfornøyd med klassekameratene sine. Det var kompisen fra barnehagen, kompisen hjemme i gata og mange gutter han spiller fotball med.
Han smilte fra øre til øre og holdt nesten på å sprekke av stolthet.

Vi var selvfølgelig veldig stolte av vårt lille avkom og jeg må innrømme at jeg slet litt for å holde tårene unna.  Er jo ikke veldig lenge siden han ble født, ifølge min tidsregning. Føler meg faktisk litt gammel også, med barn på skolen.


En  flott gutt er han ihvertfall. Kanskje ikke så rart med de perfekte foreldrene;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar