Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. april 2010

Med stor tro på seg selv

Har i skrivende stund akkurak kommet hjem fra min 4.treningsøkt på Spenst denne uka!!! Har plutselig fått ånden over meg og motivasjon til å trene litt. Har faktisk vært ganske sunn også (med unntak av en megastor kokesjokolade). Har blitt bedt med av en venninne på halvmaraton på Beitostølen 5.juni, så dette er den store motivasjonen, til tross for at jeg har ekstremt dårlig tid til å komme i form. Det eneste som kan stoppe meg nå er at Lerke fortsatt ikke vil ta flaske på den tiden, dårlig form og 15kg+, skjønner at noen blir skeptiske;-) Nå skal jeg spise en salat før jeg vasker huset. (Så rekker jeg å sove litt før resten av familien kommer hjem fra jobb og barnehage:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar