Totalt antall sidevisninger

onsdag 21. april 2010

Det var utrolig godt å få hjem mannen igjen. Er jo vane med at han er mye borte, men savner å ha noen å kjefte på (Ikke legg klærne der, rydd opp etter deg på kjøkkenet, nå er det din tur til å legge barn osv)og ligge inntil om natta. Fikk akkurat en tekstmelding av han der det stod: "Du er pen", da kjenner jeg lusa på gangen og det er nok noe han har lyst til å gjøre i kveld, f.eks se på håndballkamp:-) Smisking på høyt nivå. Det værste er at jeg er lettlurt og går på limpinnen hver gang.

I dag syklet/trillet vi til barnehagen og deretter gikk jeg og Lerke på besøk til Marthe og Lone (hun er bare 2uker yngre enn Lerke). Der koste de voksne seg med te mens de små utforsket hverandre. Lone var overlykkelig for besøk og skrattet høyt av glede, mens Lerke var mer opptatt av å finne noe å putte i munnen slik at det ikke klødde der tennene snart titter fram. Jeg klarte selvfølgelig å glemme kamera, noe jeg ofte gjør om dagen. Tror jeg snart må investere i et lite kamera jeg kan ha i lomma, glemmer så lett det store som jeg må ha veske til.
Nå gjenstår dagens store spørsmål, som alle andre dager, hva skal vi ha til middag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar