Totalt antall sidevisninger

onsdag 14. april 2010

Verandakos

Fikk akkurat kjeft av min kusine, Anikka fordi jeg ikke skriver ofte nok på bloggen. Men hva i huleste skal jeg skrive da? Her skjer det jo stort sett ingenting... I dag skyklet Julius til barnehagen mens jeg og Lerke trillet. Ellers så går dagene med til å sole seg på verandaen og sende slemme tekstmeldinger til de som sitter inne på jobben:-) Bruker også tiden godt på å spise..., skjønner det ikke er så lurt, men som min 5 åring sier når han har gjort noe han ikke får lov til: "alle kan gjøre feil".

Sigvald dro på tur til alpene (St.Anton) men høgskolen på lørdag og blir borte en uke så jeg er alenemor om dagen. I går kom Nina på et lite besøk og jeg passet på å ta en tur i butikken uten barn, fantastisk. Hadde også et hyggelig besøk av Olda i går. Hun hadde også med hjemmelagde kjøttkaker til oss og hadde middagen ferdig da Julius kom fra barnehagen. Nå våkner nok snart Lerke så da får vi kose litt igjen. Jeg må ha verdens snilleste og blideste baby. Hun bare smiler og er en stor sol hele dagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar