Totalt antall sidevisninger

onsdag 2. februar 2011

Kjøttkake

Å være småbarnsmor med en mann som aldri er hjemme er litt av en utfordring om dagen. Lillesøster som bare har vært en stor sol, har virkelig slått ut håret og vist meg en liten smakebit av hvordan det blir å bli tenåringsmor... Hun er fortsatt blid, helt til hun ikke får det som hun vil. Da kaster hun seg bakover, hyler og slår i gulvet.
Storebror er lettere å ha med å gjøre med unntak av noen "Hank Von Helvete"-nykker. Jeg:"ta på deg klærne!" Han: "Nei!", jeg: "rydd rommet ditt!" Han: "Nei!" Som en erfaren og desperat småbarnsmor bruker jeg trussler for å få det som jeg vil. "Om du ikke gjør som jeg sier blir det ikke noe barne-tv i morgen." Da er krigen over og seierherren( i dette tilfellet, seierkvinnen) kan igjen gå tilbake til sine syssler mens sønnen rydder og kler på seg.
Uka ble også fullkommen etter en spa-behandling lørdag,som jeg hemningsløst skrøt av i forrige innlegg, ble til noe helt annet. Etter å ha brukt 1500kr på renseprodukter, ser jeg nå ut som en kjøttkake i tryne. Snakk om allergisk sjokk! Tror jeg går tilbake til det eldgamle, men effektive hudpleietipset: Drit i å rense huden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar