Totalt antall sidevisninger

mandag 14. februar 2011

Hermegås


Her er resultatet fra søskenfotograferingen vi tok før jul. Følte jo at det gikk skikkelig dårlig, men fine bilder ble det jo alikevel:-)

Dagene raser avgårde og består for det meste av sykdom for Lillemor, håndball for Sig, svømming og lek for Julius og hva gjør jeg? Utenom å jobbe og passe syke barn gjør jeg ikke så mye. Ser fram til vinterferien som vi skal tilbringe på hytta i Engerdal med hele svigerfamilien. Har også planer om å ta et par dager i Trysil for å stå slalom.

Da vi ventet Lerke var det mye fram og tilbake med å finne navn. Dette er sikkert like vanskelig for alle som har vært i den situasjonen. Jeg søkte på forskjellige navn og fant endelig et som begge syntes var fint og ikke minst, det var ingen i Norge som het det samme. Det er jo et ganske vanlig navn i Danmark, men de skriver med æ, Lærke. Nå har jeg registret de to siste mnd to nyfødte unger som har fått navnet Lerke, i samme byen som jeg bor i!!! Kjenner jeg blir skikkelig forbanna!!!! Hva med å finne seg et eget navn og ikke herme etter andre. Faen! Der, det var dagens utblåsning, deilig:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar