Totalt antall sidevisninger

lørdag 29. januar 2011

Spa-lørdag

Til min 31-års dag fikk jeg mange gavekort på SPA-behandlinger. I dag lot jeg familie være familie og benyttet meg av et gavekort, mmmm, deilig. Utrolig nok, mens man ligger der og får pleie, dukker det opp tanker i hodet som f.eks hva skal jeg lage til middag i morgen, nå må jeg snart huske på å kjøpe nytt strykebrett(som har vært ødelagt siden november...) og ikke minst hva skal jeg gjøre i gymtimen på mandag. Hvorfor kan man bare ikke lukke alle tanker unna når man først har mulighet?
Vel, til tross for husmorsyssel-tanker hadde jeg det avslappende og godt og jeg fikk tømt huden for gamle hudceller og talg:-)

Ellers har uka gått med til omgangssyken for familen Veimungen. Julius startet showet, så fulgte vi på en etter en. Må heller ikke glemme at Lerke hadde ørebetennelse forrige uke. Vi banker mange ganger i bordet og håper det blir lenge til sykdom igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar