Totalt antall sidevisninger

lørdag 22. januar 2011

Slankekrigen

For en stund tilbake hadde jeg og mannen i huset denne samtalen:

-Jeg: -skal vi ha barn nr. 3 noen gang?
-Mannen: -Er ikke aktuelt!!!!
-Jeg: -Hadde ikke det vært koselig da? Skal jeg aldri ha en baby igjen da?
-Mannen: -NEI!
-Jeg: - Faen, da må jeg slanke meg da jo. Om jeg skulle blitt gravid igjen hadde jeg jo sluppet det...

Så nå har den litt korpulente mora bitt tenna sammen og gått ned 8kg på 3uker. Målet er i første omgang 12kg, for å være der jeg var før jeg begynte med denne barneproduksjonen. Hverdagene går lekende lett med trening og sunn mat, utfordringen er helga, da jeg "løstær" (som vi sier her i Halden) på noe godt, men har ikke sprukket ennå:-)
Vi krysser fingre og tær for at selvdisiplinen holder seg intakt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar