Totalt antall sidevisninger

tirsdag 15. juni 2010

Tilbake til barndommen

Lørdag fikk Julius sin etterlengte Nintendo DS. Hadde tenkt til å kjøpe før vi dro på ferie, men de hadde bare rosa igjen og det var ikke aktuelt... Her har det da naturligvis gått i Super Mario fra morgen til kveld, ikke bare for Julius, men også for foreldrene som er oppvokst i den første supermario-tiden. En intern konkurranse mellom Sig og meg pågår fortsatt. (Ser dessverre ut til at jeg taper, men har ikke gitt opp ennå).
Formiddagene går som regel med til maling. Er snart ferdig med gangene og begynner snart på kjøkkenet. Gleder meg til å få ferdig kjøkkenet, har ikke engang byttet ut julegardinene fordi jeg har ventet på å se hvordan det blir med nye farger og hvilke farger jeg skal ha på tekstilene der. Har malt gangene med hvite tak og hvit brystpanel, det ble veldig fint, men er usikker på vegggfargen som heter "Hvit te"... Den ble litt gusjegrønn. Har lyst til å bytte til grå...

Vil passe på å gratulere våre beste venner som skal få et nytt fosterbarn:-) Vi gleder oss veldig til å se den lille gutten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar