Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. juni 2010

Som mor, så datter.

I går kveld spiste jeg litt kokesjokolade i ren desperasjon over å ikke ha noe annet godteri i huset. Når Julius våknet i dag ville han også smake litt og jeg gav han en bit mens han satt og så barne-tv med Lerke. Det jeg ikke visste var at han ikke likte det noe særlig og la biten ved siden av seg på sofaen, det skulle han nok ikke ha gjort. Lerke er dattera til mora si og spiser alt som minner om godteri, spesielt sjokolade. Jeg var på vaskerommet og ordnet med litt klær da Julius roper på meg og her er det som møter meg; en snart 7mnd. gammel baby med sjokolade fra topp til tå, veldig fornøyd.

Ellers har dagen i dag gått med til maling og kronprinsessebryllup. Har hatt tv på i bakgrunnen i hele dag. Er egentlig ikke så veldig "fan" av bryllup, men et slikt er jo bare stas:-) Victoria er et nydelig vesen og hun fortjener å få drømmeprinsen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar