Totalt antall sidevisninger

lørdag 6. oktober 2012

Høstferie

Høstferien er snart slutt og jeg vet egentlig ikke hvor den ble av. En uke ferie er lissom bare lureri... Burde vært en lov mot så korte ferier, en minimumsgrense på 14 dager, minst. Vel, etter uker med desperat nettsurfing for å finne en sydentur dit min kollega Kari og familien skulle reise til, måtte jeg til slutt innse at alle flyseter var fulle og ingen ville avbestille pga meg.

Den nest beste løsningen var å låne min tante og onkels hytte og det viste seg å ikke være så dumt. En hytte kan jeg vel egentlig ikke kalle den, dette er et fantastisk slott hvor min flike onkel har gjort alt selv og ingenting er overlatt til tilfeldighetene.

 Lerke og jeg sov i prinsessesenga mens Julius sov i køyesenga som er bygget inn i veggen.
 Mimmi sov på englerommet.

 En gedigen bjørn ligger som vakthund/bjørn midt i stua.

På denne tiden av året er det flotte farger i fjellheimen. Vi koste oss i slalombakken som ligger 75m fra hytta. Saft og kjeks hjelper alltid på motivasjonen for å gå litt lenger.

 Fjellgeitene

Som alle forstår er ikke dette en hytte som er ideell for barn med litt over gjennomsnitt crazy-energi, men vi gjorde så godt vi kunne og ingenting ble ødelagt, heldigvis, så vi håper på å få komme igjen, snart;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar