Totalt antall sidevisninger

lørdag 21. januar 2012

Mens vi venter på den store pengepremien

Dagene snegler seg avgårde og denne tiden på året er definitivt den mest trøttsomme. Står opp hver morgen, kler på to uvillige barn, lager frokost, lager matpakker, leverer i barnehage, er på jobb, henter barn, lager middag, drar på en eller annen trening med barn, gjør lekser, dupper av i sofaen under barne-tv (tusen takk, Fantorangen), bader barn, leser for barn, legger barn, vasker klær, rydder og så er dagen over.
Er ikke helt sikker, men tror jeg bor sammen med en mann også. Har ikke sett han på en stund, men hver morgen når jeg våkner ligger det skittentøy i str. xl helt fra utgangsdøra til soverommet og om jeg har småpenger i lommeboka mi så er de alltid borte når jeg trenger dem.

Drømmer om å kunne dyppe tærne i deilig middelhavsvann igjen. Jeg har støttet Norsk Tipping i en evighet nå og regner med at avkstningen er like rundt hjørnet, da skal jeg ta med meg ungene en tur til varmere strøk. Om de ikke ringer får vi nøye oss med en tur til hytta i Engerdal... Tvi, tvi.

2 kommentarer:

  1. Haha, veldig bra! Tvi, tvi, marita! :-)

    SvarSlett
  2. Takk, takk. Kanskje jeg snart står på døra i Italia;-)

    SvarSlett