Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. desember 2011

Snø

 Årets første snø lot vente på seg, men nå har jammen vinteren kommet for fult og ungene fryder seg. Jeg kjenner at vi voknse ikke helt deler denne snøgleden.
Da jeg hentet Julius på skolen den første dagen snøen kom var han for det første ikke særlig interresert i å være med hjem, og for det andre ga han meg klar beskjed om at jeg bare kunne glemme middag denne dagen fordi vi måtte få mest mulig ut av denne snødagen.
 Lerke og jeg lagde snølykter som vi satt lys i og Julius og Morfar lagde snømann og snøborg. Snøborgen var bygd i den hensikt å "peppre" faren med snøballer når han kom fra jobb. Julius kaller forøvrig faren sin for "Brutter`n" om dagen... Merkelig unge.
 For min egen del håper jeg snøen forsvinner snart og kommer tilbake lille julaften. Så kan den ligge i 3uker før den blir borte for godt.
 I dag har jeg og ungene vært en tur i byen og handlet julegaver. Vi har også handle luciautstyr og nisseluer. Utrolig hvordan dette utstyret blir søkk borte fra år til år.
13 dager til juleferie:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar