Totalt antall sidevisninger

søndag 28. november 2010

Snøstormkos

Nå har vinteren kommet for fullt og vi har buret oss inne i hele dag. Passet egentlig ganske bra ettersom ungene har hostet mye de siste nettene og mora har litt søvn å ta igjen når minstemor tar formiddagsluren.

Lerke er fryktelig stolt av bursdagskronen hun fikk i barnehagen da de feiret dagen hennes, og hun har posert med den i dag. Utrolig at hun vil ha den på

Julius har tilbrakt mye av dagen i sacco-sekken med Cartoon network og filmen "Dragetreneren" som vi leide i går, som vistnok var "dritkuul". Begynner å forstå at jeg har en stor gutt i huset... Han har også vært ivrig hornbakerhjelper og en tålmodig, men voldsom storebror.


Forrige helg feiret jeg min siste dag som 30-åring, siden min første dag som 30-åring besto av lykkehormoner, etterrier og to døgn på sykehus. Vel, tilbake til festen. Huset var fylt av 20 feststemte damer i sin beste alder. Vi spiste, drakk, lo masse og hadde noen konkurranser, ettersom de fleste som var her har litt over middels konkurranseinnstinkt...Det er lenge siden jeg har hatt det så gøy. Tusen takk til dere alle for at dagen ble så perfekt:-)

1 kommentar:

  1. Hei Marita, så koselig med noen 'kjente' fjes :) La meg til som følger her hos deg og jeg. Blogghilsen fra Elin

    SvarSlett