Totalt antall sidevisninger

tirsdag 21. september 2010

Sykkelkarriere... del 1

Sykkelkarriere-status:

-Fryktelig, fryktelig vondt i rompa
-Har ikke gått ned en kilo
-Ble forbiløpt av en gammel mann! ( i oppoverbakke vel og merke...)
-Husker nå hvorfor det er 15 år siden jeg eide en sykkel

Som dere skjønner ligger den store karrieren på vent til rompa har fått igjen noen muskler, om det er mulig. Lurer på om jeg skal ha på meg 2 sykkelbukser oppå hverandre i morgen, da rompefettet flyter utover sykkelsetet og det eneste jeg sitter på er rompebeinet...( føles ihvertfall sann ut...)
I dag syklet jeg nedover lysløypa og følte meg skikkelig gæær`n, gikk veldig fort, følte jeg, selv om jeg holdt inne bremsene stort sett hele tiden. Det er ikke mer spenning som skal til før adrenalinet bruser i ei gammal husmor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar