Totalt antall sidevisninger

torsdag 16. september 2010

Sykkelfeber

Da har det skjedd, det jeg trodde aldri kom til å skje. Jeg har kjøpt meg sykkel som er verdt mer enn bilen min... Har alltid vært litt misunnelig på de som har fått "sykkeldilla".(Jeg har nemlig alltid hatet å sykle). Virker som om hele byen er ute og sykler om dagen og jeg som egentlig hater syklister i veien... Hvorfor i h må de alltid sykle mange sammen, tre i bredden og ikke følge trafikkregler? Nå må jeg faktisk bli litt motivert til denne treningsformen jeg også og neste gang dere tar en oppgitt forbikjøring og syklisten viser deg finger´n, så kan det faktisk være meg;-) Nå er det bare å vente på at mannen i huset (som forøvrig også har kjøpt seg helt lik sykkel!) kommer hjem, så jeg får testet fartsvidunderet. Ønsker meg selv lykke til og håper jeg finner motivasjonen et sted.
Ses i tour de france!

2 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj!!! jeg er storlig imponert! så flink du er! Lover å ikke kjøre deg ned med bildøra neste gang jeg kjører forbi... ;)

    SvarSlett
  2. Hi,hi... Kommer snart syklende til Spydeberg;-)

    SvarSlett