Totalt antall sidevisninger

onsdag 5. mai 2010

Perfeksjonist, jeg????

Har akkurat funnet ut at jeg er en perfeksjonist. Ikke når det gjelder å holde det ryddig i huset, eller i klesskapet, leter fortsatt etter klær til meg selv og ungene hver dag. Hvor er den andre votten, støvlene, lua og ikke minst hvor er den andre sokken!!? Lurer alltid på hva vi skal ha til middag når klokken er 14 og det meste ordner seg til slutt, så det er ikke akkurat en nyttig perfeksjon jeg har, jeg er nemlig perfeksjonist når det kommer til maling!!! Har begynt å male gangen i dag og jeg blir jo aldri ferdig. Knoter med den penselen og hold dere fast, jeg har malt både tak og vegger uten å søle en dråpe, selv ikke maling på hendene har jeg fått. Herregud, så unødvendig å være så nøye. I morgen skal jeg gå igang med å fuge alle sprekker og da mener jeg ALLE sprekkene. Godt jeg ikke har dette som yrke, hadde jo ikke tjent ei krone, om jeg ikke hadde timesbetalt selvfølgelig:-) Gleder meg til å se det ferdige resultatet, selv om jeg frykter at det kan bli for hvitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar