Totalt antall sidevisninger

søndag 30. mai 2010

Ironwoman

I dag sov jeg helt til kl. 12.00, har nok ikke gjort det siden jeg var fjortis, ihvertfall ikke siden jeg fikk barn. Grunnen er at jeg var helt ferdig etter treningsdag i Degernes med håndballen i går. Startet dagen med å løpe 3,3km, så var det to timers håndballtrening i hall, deretter lunsj og så avsluttet vi det hele med "Ironwoman" konkurranse, det vil si triathlon. Sykling, svømming og løping... Var så iskald når jeg kom opp av vannet og skulle begynne å løpe, tror melkesyra var frosset fast i beina, føltes ihvertfall sånn. Tror det er noe av det tyngste jeg har vært med på i hele mitt liv, men utrolig gøy å ha gjennomført det. Er stolt av meg selv:-)
Hadde store planer om å se Grand Prix i går, men rakk bare å få med meg sang nr.9 før jeg snorket i vei.

1 kommentar:

  1. Så flink du er! Prøver å få til noe trening jeg også, men det er kun noen timer på Spenst. Men dette du driver med er jo beundringsverdi :-)

    SvarSlett