Totalt antall sidevisninger

lørdag 30. april 2011

Sahara i gangen

Forrige helg inviterte jeg hele slekta på mammas side til søndagsmat. Anledningen var at alle var hjemme både fra millitæret og Tromsø, og heldigvis har vi Olda i farta igjen etter et langt og kjeldelig sykehusopphold. Det er sjelden jeg ser min kusine som bor i Tromsø, en av grunnene er at jeg ennå ikke har vært på besøk der oppe, skam meg! Om 8 uker kommer det en liten jentebaby til i familien, så dette var den siste flyturen nedover for dem.

Olda og Lerke

De to stolte bestemødrene poserte villig i blitzregnet 

Lerke passer på lekene sine så ikke tremenning Erika skal ta de.


I dag sto snille Morfar på trappa med en sandkasse. Far og datter har derfor tatt i bruk "handy man-genet" sitt og har skrudd, studert og arbeidet hardt i hele formiddag. Ungene ble superfornøyde og har brukt dagen i sandkassa. Vi fikk også et lite besøk av Eira med familie, som også syntes sand var gøy.

Inngangen minner mistenkelig om Sahara. Hvordan er det mulig å dra med seg all den sanden inn? Nå har jeg tømt alle sko og klær/lommer for 2kg sand, så nå er det bare å kaste seg rundt og sette på noen vaskemaskiner igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar