Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. august 2010

Da er permisjonstiden forbi og hverdagen har innhentet oss. Er ikke med lett hjerte jeg reiser hjemmefra hver morgen mens de andre fortsatt ligger og koser seg i senga. Det har vært en fantastisk tid. Nå som det har gått en stund savner jeg faktisk å være gravid også, hvem skulle tro det??? Ammingen er snart over, Lillemor krabber rundt i høy hastighet og barnehagestarten er bare 1,5 mnd. unna. Hvor ble det av tiden? For ikke å snakke om 5-åringen i huset, han vokser i rekordfart og melketennene fosser regelrett ut om dagen.
Mannen i huset har startet pappapermisjonen med en brak og lagt lista høøøøyt. Hver dag kommer jeg hjem til ferdig middag, rene klær og her om dagen hadde han faktisk ryddet i kjøkkenskapene!!! Ja, det er helt sant! Gleder meg til fortsettelsen...
Jeg er gift med drømmeprinsen og har to fantastiske barn. Jeg må være verdens heldigste:-)

1 kommentar:

  1. Ha ha ha!!! drømmeprinsen?? brodern har jammen lurt deg godt ;) lykke til med jobbinga, det blir bedre etterhvert!

    SvarSlett